- Internetes felületen bejelentett problémát a rendszer azonnal rögzíti. - A rögzített hiba egy sorszámot ún. hibajegy számot kap. - Kedves Ügyfelünk ennek a hibajegy számnak a segítségével érdeklődhet a bejelentésével kapcsolatban cégünknél. - Telefonos megkeresés esetén erre a hibajegy számra hivatkozva tudunk gyors és pontos felvilágosítást adni a bejelentett hiba állapotáról. - A hiba rögzítésével egy időben, e-mailben is eljuttatjuk Önnek a hibajegy számot valamint egy hivatkozást, amelyre kattintva nyomon követheti a bejelentett hiba állapotát az Interneten keresztül. - Kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkezdik a hiba feldolgozását. - Telefonon vagy e-mailben értesítik Önt a szerelők várható kiérkezéséről.
Több e-mail cím esetén ";" -vel elválasztva kérjük beírni a címeket!