MEGHIBÁSODÁSOK BEJELENTŐ LAPJA
Hogyan kezeljük az itt bejelentett problémákat? (Részletes folyamat ismertető)
+ Részletek...


- Internetes felületen bejelentett problémát a rendszer azonnal rögzíti.
- A rögzített hiba egy sorszámot ún. hibajegy számot kap.
- Kedves Ügyfelünk ennek a hibajegy számnak a segítségével érdeklődhet a bejelentésével kapcsolatban cégünknél.
- Telefonos megkeresés esetén erre a hibajegy számra hivatkozva tudunk gyors és pontos felvilágosítást adni a bejelentett hiba állapotáról.
- A hiba rögzítésével egy időben, e-mailben is eljuttatjuk Önnek a hibajegy számot valamint egy hivatkozást, amelyre kattintva nyomon követheti a bejelentett hiba állapotát az Interneten keresztül.
- Kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkezdik a hiba feldolgozását.
- Telefonon vagy e-mailben értesítik Önt a szerelők várható kiérkezéséről.


 Dátum: 2024. 04. 20.
 Bejelentő neve:
 Cégnév:
 Telefonszám:
 Elsődleges e-mail:
 További e-mail(-ek): Az itt megadott címek is értesítést kapnak a hibabejelentésről.

Több e-mail cím esetén ";" -vel elválasztva kérjük beírni a címeket!

 A probléma pontos helyszíne:
 Helyszín elnevezése:
 Irányítószám:
 Város:
 Utca (közterület) neve:
 Probléma leírása: Kérjük, hogy részletesen írja le a problémát, és azt is, hogy mit tett a probléma megjelenése előtt és után.
 Megrendelő azonosítója: Diszpécser rendszer, saját hibakezelő rendszer esetén lehetőség a saját azonosító (iktatószám) megadására.
 Közlemény (megjegyzés): A kapcsolatfelvétellel összefüggő vagy a felmerülő egyedi igények megadása
(pl: csak hétvégi munkavégzés lehetséges, magasban kell szerelni)
A hiba jellegét is itt adhatják meg. pl: garanciális, eseti, karbantartás, stb.
 Meghibásodott berendezés(ek) adatai, ha rendelkezésre áll:
  Az alábbi adatok megadása nem kötelező, de amenyiben a bejelentés időpontjában rendelkezésre áll,
kérjük adja meg, mert ezzel lényegesen felgyorsulhat a javítási folyamat.
 7SP szám:
 SO szám:
 Gyári szám: Amennyiben a hiba garanciális akkor lehetőség szerint kérjük ezt az adatot megadni, hogy a garancia körére való jogosultságot ellenőrizni tudjuk.
 Típus: Pontos típusjel hiányában segítséget jelenthet az itt rögzített információ.
(pl: oldalfali, mennyezeti, …stb.)

pl. STXLM 18, FLO 12...
 Gyártmány:
pl. CIAT, Airwell...
Spam ellenőrzés. Kérem írja be a képen látható kódot a mezőbe!